onsdag 5 september 2007

It's all gone...

...Because it's all been done before.

4 kommentarer:

John sa...

Y?

Alice&Ella sa...

ojdå...

StarShip sa...

Jag känner bara att jag är ganska egen av mig, Jag gillar att göra saker som andra inte gör. Det finns folk som inte skriver blogg, sen finns det folk som skriver blogg. Och om ni känner mig korekt så vill jag göra varken det ena eller andra, Så jag skall skriva min privata data blogg som inte kommer finnas på internet istället. Finns folk som gör det också, men det är mer för mig. Sen så känner jag att jag inte får så mycket kommentarer, internet bloggar är ju i stor sett till för att man skall få kommentarer på sina dagliga inlägg. På min blogg finns det varken dagliga inlägg eller kommentarer. Men detta betyder inte att jag kommer sluta kolla in era bloggar. Jag känner bara att jag inte vill lägga ner så mycket tid på en blogg.

Kraam!

John sa...

synd, enjoyed reading it :)